Geplaatst: 03-08-2003 17:05
[3287]
Weet iemand toevallig wat er met de climate control aan de hand is als hij goed koelt, maar alleen uit de middelste roosters koude lucht geeft? Uit de 2 buitenste roosters komt hete lucht.
Hij heeft altijd goed gewerkt en dit probleem deed zich eerst alleen rechts voor,
Als ik deze roosters gewoon dicht zet werkt de airco wel normaal. Het is het type met enkelvoudige temperatuurinstelling.
OH JA Het probleem begint pas na ongeveer 50 km rijden.(tot die tijd komt er nog wel koude lucht uit de buitenste roosters.