Geplaatst: 09-10-2002 20:12
geachte monteurs wie van jullie heeft er ervaring met een nissan 300 zx twin turbo (type z32) het volgende is namelijk het geval de auto mist vermogen heb al het een en ander ondekt maar ik twijfel of de variable nokkenas werkt omdat ik deze hoorde tikken bij gas los. heeft iemand hier ervaring mee
zo ja hoe kontroleer ik deze variable nokkenas ?