Geplaatst: 21-12-2002 15:18
Het betreft een punto 60 van bj95 met monopoint injectie het storingslampje gaat af en toe branden vooral bij langere tijd stationair draaien het co% loopt dan op en de lamda-sensor stopt met het systeem te regelen,soms loopt die perfect en is de viergas meting ook goed en regelt de lamda-sensor goed.de sonde verwarming is goed de tegenspanning van de ecu naar de lamdasensor is 0,5v...al v.v. zijn lamdasensor,temperatuursensor,inspuiteenheid,ecu,relais van het motormanegement.maar probleem blijft.