Geplaatst: 29-11-2002 19:23
[973] verwarming blijft door verwarmen na een rit en thermostaatknop op koud gezet.
electro- ventielen werken wel goed,[gecontroleert met losse massa draad op accu].
vraag:hoe demonteer ik de thermostaatknoppen uit het dashboard?
waarschijnlijk zijn deze defect.