verwarming

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-11-2002 19:23

[973] verwarming blijft door verwarmen na een rit en thermostaatknop op koud gezet.

electro- ventielen werken wel goed,[gecontroleert met losse massa draad op accu].

vraag:hoe demonteer ik de thermostaatknoppen uit het dashboard?

waarschijnlijk zijn deze defect.