Geplaatst: 12-01-2003 11:33
[1122] Ik heb een probleem met de versnellingsbak. Elke keer
springt hij in zijn noodprogramma met de vermelding "betriebsprogram". Hij schakelt dan niet meer.
Ik heb toen de bak gereviseerd en ik heb verschillende andere breins geprobeerd waaronder een nieuwe, maar geen resultaat. Mijn vraag is: wat zou het euvel nu kunnen zijn! Het gaat over een bmw 525i sportbak van mei 1992.