automatiche versnellingsbak

3 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-01-2003 11:33

[1122] Ik heb een probleem met de versnellingsbak. Elke keer

springt hij in zijn noodprogramma met de vermelding "betriebsprogram". Hij schakelt dan niet meer.

Ik heb toen de bak gereviseerd en ik heb verschillende andere breins geprobeerd waaronder een nieuwe, maar geen resultaat. Mijn vraag is: wat zou het euvel nu kunnen zijn! Het gaat over een bmw 525i sportbak van mei 1992.