Geplaatst: 13-02-2002 20:32
Het probleem is dat deze auto verzuipt in de benzine, klant heeft elders al een nieuwe ontsteking laten monteren maar dat heeft niet geholpen. Ik heb zelf de computer en het complete inspuit gedeelte vervangen, maar echter zonder resultaat. Wie heeft enig idee?