Geplaatst: 27-11-2001 10:24
Een VW Polo 1.0 uit 1986 start wel, maar wil niet aanslaan. Na controle bleek dat de bougies niet vonken. Ook de bobinekabel vonkt niet. De bobine is doorgemeten, maar deze doet het gewoon. Na informatie bij een grote VW-dealer ingewonnen te hebben, zijn we naar de HALgever gaan kijken, maar o.i. is ook deze niet kapot. Verder geen kapotte zekeringen, is de brandstoftoevoer ook niet het probleem. Heeft iemand nog meer ideeen over wat het probleem/de oplossing kan zijn? Bij voorbaat een hartelijk dank!!