Geplaatst: 24-07-2002 0:35
[582] Bij een 206 brand na de start de diagnoselamp enblijft brandende motor houdt dan soms in Als je de motor opnieuw startgaat de lamp uit en is er niets meer te merkenEr komt geen storingscode te voorschijnDit heb ik bij twee 206en