verwarming

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-09-2002 17:59

[683] Ik heb een probleempje en zo met de herfst/winter voor de deur had ik dit graag op gelost.

Het is namelijk het geval dat de verwarming van de bijrijder zo nu en dan eens warm wordt als ik de verwarming vol open heb.

Ik dacht in eerste instantie dat het ketelsteen was maar dit bleek na het reinigen en ontluchten van het koelsysteem niet zo te zijn.Nou had ik de zekering verwijderd van de verwarmings elektronika en nu bleek hij wel warm te worden.

Hoe kan ik dit oplossen