Geplaatst: 03-09-2002 17:59
[683] Ik heb een probleempje en zo met de herfst/winter voor de deur had ik dit graag op gelost.
Het is namelijk het geval dat de verwarming van de bijrijder zo nu en dan eens warm wordt als ik de verwarming vol open heb.
Ik dacht in eerste instantie dat het ketelsteen was maar dit bleek na het reinigen en ontluchten van het koelsysteem niet zo te zijn.Nou had ik de zekering verwijderd van de verwarmings elektronika en nu bleek hij wel warm te worden.
Hoe kan ik dit oplossen