Geplaatst: 20-09-2005 12:02
[38722] Ik heb het al vaak gelezen en vrees dat wij nu aan de beurt zijn, een kapot 2-massa vliegwiel.Moeten dit oplossen ivm garantie en zit te denken om een gewoon SDI koppelingset te monteren.Zijn er naast Harrie Noorman al meer mensen die hier ondertussen al ervaring mee hebben?