Geplaatst: 20-09-2005 17:14
[38739] dag,
heb pas geleden nieuw contactslot in een polo gezet, die altijd bij VW kapot gaan. maar als je nu de bocht door bent gaat hij niet van zelf , uit stuur al paar keer recht gezet en dan is hij weer een weekje goed ofzo,en dan doet hij het weer,
is dit een bekend probleem???
groeten