Geplaatst: 17-12-2007 23:26
deze auto heeft geen storingen en brandstofdruk kan ik niet meten want de dieselpomp zuigt de diesel uit de tank. er zijn naar mijn idee 2 mogelijkhaden
1 het knijpbalgje te zwak geworden ?
2 de pomp zuigt te hard met als gevolg het dichtzuigen van het balgje.
en even voor de duidelijkheid deze auto heeft GEEN brandstofpomp.
groeten arjan