Geplaatst: 21-09-2005 21:02
[38830] ik heb hier een audi 80 tdi met abs waarvan de rempedaal keihard is(net of remservo niet werkt)en bij het remmen erg scheef trekt,remservo+pomp reeds vervangen doch geen resultaat.denk dat het abs blok het probleem veroorzaakt.
heeft iemand dat al is meegemaakt?vriendelijk bedankt