Geplaatst: 26-11-2007 21:58
Als het de multiriem zelf is die piept kan het volgende helpen:
Bij stilstaande motor de multiriem behandelen met een spuitnevel van de keramische rempasta van de fa wepp (art 2055). De gehele riem behandelen door de motor met de hand door de draaien zodat de delen die op de polie zaten ook behandeld worden. Let op: een spuitnevel is voldoende. Dit product zet zich in de poriën van de riem en geeft een smerende werking zonder dat de band glad wordt én het brandt niet weg. Het is dus blijvend.
Voor meer info: info@wepp.org
peter