5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-09-2005 17:07
deze auto geeft storingscode ventiel voor pde signaal niet logisch heb voor de rest nog niet gekeken maar is dit iets wat vaker voor komt en waar moet ik op letten bvd marcel ( avb motor )