Geplaatst: 10-12-2007 23:59
Weet niet zeker of deze ontsteking hetzelfde is als bij een Punto, maar die hebben vaak het probleem dat de ECU (of aansturing ontsteking) doorbrand. Deze zit met 2 schroeven op de multipoint bevestigd. Dit is echt een kwaal van deze dingen. Even opsturen naar actronics en voor krap 200,- ben je weer klaar. Bij mijn weten zijn zij de enige die dit kunnen doen. Anders zit je aan een nieuwe vast en die is vele malen duurder. Let op de montage wijze bij het terug plaatsen!!!
Sytze