Geplaatst: 29-11-2007 12:29
[93821]Heb een xjr met een storingscode in de automaat, p0715: toerentalsensor ingaande as versnellingsbak(g182) storing in circuit.
Wie heeft dat wel eens mee gemaakt en is er een oplossing voor. volgens mij zit de toerental sensor in de kleppenblok van de automaat zelf.