Geplaatst: 21-09-2006 15:55
[64368] De auto heeft geen vermogen vanuit stilstaan. Als je boven de 3000 toeren komt dan rijdt de auto perfect. 1e lambda sonde, bougiekabels, bobine en gasklepsensor zijn al vernieuwd.
Acceleratie sensor en absolute druksensor inlaatspruitstuk hebben we van een atos 1.0 uitgeprobeerd, want die had het zelfde onderdeel nummer, maar helaas zonder resultaat.
Bij het uitlezen bij hyundai komen er geen foutcodes uit.
Wij zijn ten einde raad. Wie helpt ons snel.