Geplaatst: 12-09-2005 23:16
[38249] Turbodruk loopt op naar 1.4 bar. Wastegate gecontroleerd, werkt wel maar wordt echter niet aangestuurd.Het elec bedieningsventiel
( met de drie slang-aansluitingen rood / geel en blauw )welk de aansturing verzorgd is gecontroleerd ( niets aan gevonden) en vernieuwd. De turbodruk wordt gemeten via de luchtmassameter. Daarom de luchtmassameter binnen het zekere voor het onzekere uitgewisseld met een nieuwe. Nog steeds geen resultaat. Verbinden we de rode slang ( van het bedieningsventiel ) direct met de gele slang van de wastegate, dan blijf de turbodruk netjes 0.7 bar.
Wie kent dit probleem ? en heeft de tip.!