Geplaatst: 30-11-2007 22:33
[93929]Deze motor houdt in als je op de snelweg ongeveer 100 km/h rijd.
De motor moet wel 1/2 uur gedraait hebben wil je het pas gaan merken.'
Het is net het idee dat hij af en toe een vonk mist.
Wie heb hier ervaring mee?
Gr Wim