Geplaatst: 22-09-2006 13:30
[64439] we hebben een kia pride van 1995 en deze wil niet vonken, bobine vervangen andere onsteking er op gehad.
auto heeft met nieuwe bobine even gelopen en toen was het weer over. de bobine is 100% goed waar kan het probleem zitten...