Geplaatst: 22-09-2006 11:41
Probleem is als volgt,
Auto slaat slecht aan bij zowel koude als warme start, soms slaat hij ook meteen af als hij gestart is omdat hij te ver terugvalt in toeren. Alle afdichtingen van retourleidingen al vervagen, verstuivers zijn al getest en zijn goed, pomp is goed (naar revisie geweest) en luchthoeveelheidsmeter vervangen.
Herkent iemand dit probleem,