Geplaatst: 15-09-2005 18:08
[38416] Tijdens een steekproef eerder deze week werd ik er op attent gemaakt door de controleur dat de voorveren de Renault Master v.a 1997 tot nu, nog wel eens willen breken bij de onderste winding, nu werk ik al vanaf 2000 alleen, Masters en Trafics en is dit voor mij een volledig vreemd iets. Iemand anders hier die dit vaker heeft meegemaakt?.