Geplaatst: 14-09-2005 16:43
[38346] Bij bovenstaande auto het volgende probleem: de volgende foutcode wordt weergegeven: 66 circuit opnamesensor injector #1/pomp. Leuk, maar verstuiver nummer 1 heeft geen sensor, of wordt de sensor van verstuiver 3 bedoeld. Wie weet wat hier precies bedoeld wordt, hoe ik het kan meten en nog belangrijker hoe kan ik het oplossen! Alvast bedankt voor het meedenken. Vr. gr. Maikel. P.s. motor is een 1.9 D-55 met Lucas inspuitpomp.