Geplaatst: 16-09-2005 16:02
[38477] Bij stationair komt er een gegrom kant v-riem net alsof de waterpomp of alternator rollagers versleten zijn. Geef je een klein beetje gas is het geluid weg.Wagen komt morgen binnen, zijn de waterpomp en alternator gemakkelijk bereikbaar?Op het eerste gezicht niet.