egr

14 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-03-2005 17:21

[27145] Hallo jongens

Wij hebben een klant met enkele passat's tdi met avb motorcode en hij wil graag de egr uitschakelen.

Bij de oudere type's kon dit simpel door pakking te monteren zonder doorgang of de vacuumslang dicht te maken maar bij deze kan dat niet want dat gaat het storingslampje branden.

Weet hier iemand nog een ander foefje voor.

B.V.D.