Geplaatst: 01-03-2005 17:21
[27145] Hallo jongens
Wij hebben een klant met enkele passat's tdi met avb motorcode en hij wil graag de egr uitschakelen.
Bij de oudere type's kon dit simpel door pakking te monteren zonder doorgang of de vacuumslang dicht te maken maar bij deze kan dat niet want dat gaat het storingslampje branden.
Weet hier iemand nog een ander foefje voor.
B.V.D.