Geplaatst: 25-09-2006 17:12
[64622] Wie heeft er een verklaring voor het volgende: automaat schakelt perfect, niets aan de hand. Auto heeft ook pas 55000 km. gelopen. Tot 100 km/u is er niets aan de hand en blijft de bak aan alle kanten kurkdroog.Ook al rijdt je langere tijd. Echter, boven de 100 is het alsof de atf-olie er uit wordt "geperst". En flink ook, want de bodemplaat hangt ook vol.
De O-ring van de vulpijp is al vervangen.
Het oliepeil staat met stat.draaiende motor net 2-3 mm boven het Max-peil. Maar zou dat nou al teveel zijn?