Geplaatst: 05-03-2005 15:49
Deze 208 is plotseling enorm gaan roken. Het is een witte rook, dus zeker de olie die verbrand wordt. De motor heeft 170.000km en er is geen sprake van vermogenverlies.
Kan hij egens olie opzuigen langs één of andere weg, of is het misschien een olieschraapveer die gebroken is?
Wie weet hier meer over?
Groeten,
Kris.