Koelvent. draait alleen op hoge snelheid.

8 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-03-2005 20:21

[27399] Heb hulp nodig van een echte ford kenner. Ik heb een mondeo tddi waarvan de koelvent. alleen op hoge snelheid draait. Het begon allemaal met een doorgebrande weerstand. Ook de nodige bedradings weerstanden gerep. relais verv. Deze storing begint, omdat de druk in het airco syst. te hoog wordt. Normaal moet bij ingesch. aicro de koelvent. altijd op lage snelheid draaien, dat doet hij dus niet. Pcm legt het relais niet aan massa van de lage snelheid. Drukschakelaar airco verv. en pcm verv. Storing nog steeds niet weg. Wie kan mij helpen???