Geplaatst: 15-03-2005 16:03
[28058] Deze mensen hebben met opstarten de startkabels omgedraaid + en - verwisseld . de dynamo is gesneuveld deze dus vernieuwd maar de auto loopt in een noodloop op benzine en de lpi install. doet helemaal niets meer . wat zou er allemaal kapot kunnen zijn . zekeringen al gecontroleerd. en hoe te een en ander te controleren ?
bedankt Henk