2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-10-2003 19:24
[4582] ESP lampje blijft oplichten. Wie heeft ervaring hiermee en wat was de oorzaak? In de VAG garage heeft men het gereset maar na een korte tijd is het er terug.