Geplaatst: 25-09-2003 12:07
[4413] Tijdens het uitrollen van de auto begint de motor te haperen (als ik helemaal niks doe) Ik heb al wel wat opgevangen van mensen. Die denken dat het van het dubbelmassa vliegwiel komt. Wie kan mij met zekerheid vertellen wat dit kan veroorzaken.