Geplaatst: 28-01-2003 10:30
[1182] Klanrt van ons met een Vectra B automaat van 1999 vraagt of er problemen met de automaat kunnen ontstaan in de bergen met een zware caravan tijdens de zomervakantie.Wie heeft ervaring en weet of er misschien een grotere koeling op moet of kan?