inbouwen van airco in vito 110 CDI

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-10-2003 7:28

[5093] Hoi,

Wie heeft er ervaring met het inbouwen van een airco systeem

in een vito 110 CDI 2001

Ik heb een gebruikt systeem gekocht(climatronic) en moet dit nog inbouwen.

Ben erg benieuwd naar de inbouwtijd, en of het dashboard

gedemonteerd moet worden.

Hoe zit het met de bedrading,deze zit bij mijn weten niet al

voorgemonteerd in de vito.

Zijn er verder nog bijzondere dingen waar ik op moet letten?

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Mvr gr Olaf van Vilsteren