Geplaatst: 18-10-2003 7:28
[5093] Hoi,
Wie heeft er ervaring met het inbouwen van een airco systeem
in een vito 110 CDI 2001
Ik heb een gebruikt systeem gekocht(climatronic) en moet dit nog inbouwen.
Ben erg benieuwd naar de inbouwtijd, en of het dashboard
gedemonteerd moet worden.
Hoe zit het met de bedrading,deze zit bij mijn weten niet al
voorgemonteerd in de vito.
Zijn er verder nog bijzondere dingen waar ik op moet letten?
Ik zie graag jullie reactie tegemoet.
Mvr gr Olaf van Vilsteren