slecht lopen geen storingscode

1 reactie

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-05-2003 9:50

[2491] we hebben een golf in de garage staan die loopt slecht.

golf IV 1.8 20v agn motor.

het lijkt net of die af en toe een cilinder niet mee laat lopen, er zit geen storingscode in t ligt niet in de onsteking. bougie en kabels al vernieuwd, en de injectoren krijgen de juiste spanning, geen vuil brandstof. er is ook geen vacuum lek. Heeft iemand wel eens dit eerder aan de hand gehad? Ik zelf zit aan de injectoren de denken, misschien verstuiven ze niet goed? hoe kan je dit testen?