Geplaatst: 24-05-2003 10:00
[2492] audi 100 2.3 aar motor als die stationair draait loopt t co soms hoger op dan t hoort. Regelkast is niet uit lezen. Lamdasonde al vervangen. motor draait wel netjes en houdt niet in. Alleen t brandstof gebruik is hoger als normaal. wie weet een oplossing?