3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-12-2001 23:48
Het vullen van de brandstof tank gaat slecht vooral de laatste 10 liter zijn er colega's die dit probleem opgelost hebben?