Geplaatst: 28-12-2001 20:31
Daewoo nubira 2.0 spi
Loopt hard stationar +/- 1800-2000 toeren
Het bleek dat de stationaire regeling opnieuw moest worden ingeleerd bij de daewoodealer wie weet hier als universeel een antwoord op om dit zelf te kunnen doen?