Geplaatst: 17-04-2002 1:10
[280] Heb een corsa 1.3 Nb uit '88. Ook deze heeft vermogenverlies en gaat schokken bij een bepaald aantal toeren. Heb pas de gehele ontsteking vernieuwd. De brandstof toevoer en carborateur al schoongemaakt en gecontroleerd. Deze was ook goed. Wie weet raad?