Geplaatst: 16-04-2002 20:44
[262] Van een Astra F 1995 X1.6SZ was de pakking van de oliepomp lek. Deze vervangen samen met oliekeerring krukas en carterdekselpakking. Na een poosje bleek de krukaskeerring te lekken. Keerring vervangen (misschien iets beschadigd tijdens montage), en wat bleek, na het vervangen lekte hij nog steeds. Er zit geen beschadiging op de krukas.
Wie heeft nog een tip?