Rokende motor

8 reacties

Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-03-2002 23:06

[316] Een Boxer 1.9 D rookte nogal wit uit de uitlaat en er raaktekoelvloeistof weg.Door op druk zetten was geen uitwendige lekkage te ontdekken.Ook kwam het koelsysteem niet op te hoge druk.Door het spruitstuk eraf te halen kon ik zien dat de tweedecylinder nat was.Bij een revisie bedrijf werd een scheur geconstateerd.De koelvloeistof verdampte in de uitlaat.