8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-09-2005 19:40
[38495] Hallo,Ik krijg de hierboven genoemde melding,en de motor loopt op noodprogramma zo rond de 1200 rpm en het gas pedaal reageerd niet op de motor,wie weet wat dat kan zijn??