Geplaatst: 29-11-2007 22:54
was een beunklusje, heb er vanmiddag nog ff naar gekeken. Iemand even laten gasgeven en zelf gevoeld bij de uitlaat. kwam bijna geen lucht uit!!! kat losgeslepen , leeggehaald en weer dichtgelast. probleem opgelost. Bedankt allemaal. (alleen nu nog ff een nieuwe kat monteren voor de APK)
Gr. Benjamin