ABS-lampje blijft branden

4 reacties

Merk
Ford
Model
Puma
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-10-2006 21:07

[65090] Storingslampje van de ABS blijft branden. Is met de Snap-on scanner niet uit te lezen of codes te wissen. Klant gaat 3 weken weg en laat de auto dan bij ons om het probleem op te lossen. Iemand ervaring met sensorproblemen? Of is dit een sporadische klacht bij deze Ford.