Geplaatst: 02-10-2006 21:07
[65090] Storingslampje van de ABS blijft branden. Is met de Snap-on scanner niet uit te lezen of codes te wissen. Klant gaat 3 weken weg en laat de auto dan bij ons om het probleem op te lossen. Iemand ervaring met sensorproblemen? Of is dit een sporadische klacht bij deze Ford.