Geplaatst: 23-09-2005 10:00
[38912] Hallo techneuten, mijn r.voorportier kan ik niet meer open krijgen, zowel aan de binnenzijde of van de buitenkant lukt dit niet meer, elekt en handbedienbaar.Het probleem is nu hoe kom ik bij het slot, portier bekleding verwijderen geen probleem, maar dan ben ik nog niet bij het slot, deze zit nl aan de buiten zijde van de deur, wie heeft een tip.