Geplaatst: 03-10-2006 17:46
[65126] hier het volgende probleem:
het constant knipperen van het motormanagement controlelamje. (gloeispiraal)
de foutcode die word uitgelezen is een fout in de remcontrole ( remlichtschakelaar)
deze was ook deffect.
na het vervangen van de remlichtschakelaar begint het lampje na ca 30 seconden weer te branden.
als de foutcode word gewist gaat het lampje na 5 minuten weer branden.
alles is goed aangesloten en alles werkt.
wie heeft dit al een keer eerder meegemaakt, of denkt het probleem te weten?
m.v.g. Luuk Gerritsjans