Geplaatst: 11-08-2005 20:01
[36439] Goeie dag ieder,
We zitten met probleempje met een Seat Cordoba. De klant klaagt dat tijdens het rijden (optrekken - of zelfs vast toerental) de wagen (motor) korte stotteringen/schokken geeft. Het gasklephuis hebben we reeds zorgvuldig uitgespoten en gereinigd. Wie weet raad ?
Dank bij voorbaat !!!!