Geplaatst: 15-08-2005 12:02
[36637] Goeie dag,
Wie kan ons helpen we zitten met een klant die steeds stilvalt met zijn fiesta bij het inhouden met de wagen. Wanneer het gas gelost wordt valt de wagen spontaan stil. We deden reeds talrijke pogingen dit op te lossen namelijk:
Nieuwe iac klep (regelklep ralentie)
Luchtmassameter vervangen
Andere gaspedaalpotentiometer
Nieuwe stekkerverbinding van de gaspedaalpotentiometer
Doorsolderen bedrading tegen shut bord
Uitspuiten mondstuk
Snelheidssensor stekker afgetrokken
ETC...
maw, we zijn ten einde raad, wie kan ons helpen alvast zeer veel dank bij voorbaat