Geplaatst: 18-10-2006 13:49
[66115] na een kilometer of 15 rijden gaat er eerst het asc lampje branden en na nog een paar kilometer gaat het motorstoringslampje branden en begint dan ook beroerd te lopen als of er een cilinder niet meeloopt. auto staat momenteel bij bmw al een gedeelte van de kabelboom vervangen door de dealer maar blijft zelfde probleem geven en er is geen storing uit te lezen. Wie heeft de gouden tip.