Geplaatst: 30-03-2005 15:51
[28936] Ik heb een probleem. Als ik een instrumentenpaneel aansluit van een GSI met toerenteller, dan doet alles het behalve dat de toerenteller een verkeerd signaal geeft. Hij geeft dan aan bij stationair toerental dat ie 4700rpm loopt. Nu weet ik dat bij diesels het signaal ergens anders vandaan komt. Waar moet ik het signaal vandaan halen om de juiste waarde te krijgen op de toerenteller??
Cockpitje van een Corsa A 1.5TD met toerenteller zijn namelijk niet te vinden (zeldzame optie blijkbaar)...